Tak tomu tedy říkám ostuda Fordu. Jako já bych i bral to, že se motor po 24000 km odporoučí do kytek, i když je to v dnešní době na oprátku výrobce...
Ale přístup, který popisuješ, je děsivý. Tak vysolíš za auto půl milionu nebo více, očekáváš spolehlivý provoz a v záruce se stane fatální porucha v době, kdy je sotva zajetý motor a distributor se začne dohadovat s tebou, že ti nedají nahradní vozidlo, jen ten, co mi auto prodal a podobné nesmysly. To je opravdu neuvěřitelná drzost distribuce a po tomto zážitku bych vůbec nad dieselovou verzí stejného auta neuvažoval, ale šel ke konkurenci.
Technickou chybu nebo páteční kus bych dokázal tolerovat, však jsem měl Lagunu II a mám Megana, ale přístup ke zákazníkovi se dneska ještě pořád jaksi u nás nedostal u prodejců do povědomí. :no:
i ten blbý Hyundai...sestřence klekla na výletě v Polsku převodovka, přijela odtahovka, naložila, přistavili nahradní auto...zadarmo, vyřešeno... I když je ta ix20 popelnice, tak v tomhle pochvala