No mě to celkem překvapilo, když jsem kupoval Mazdu, byl jsem po všech stránkách nadšený, jak píšeš, emotivní design, benzínové motory s vysokou hospodárností, dosahující parametry dieselů...... Jenže po nějakých 10000 km jsem začal vnímat i řadu chyb, o kterých píšu v recenzi, možná by jiný motor než nejsilnější 2,5 benzín byl jiný, ale rozhodně by neřešil plechový zvuk dveří, mizerně provedený lak (měl jsem příplatkovou rudou, která je na všech reklamách), pazvuky od motory, mini sedadla, atd., atd........ Pažout 508 je opravdu příjemný univerzál v jakékoli verzi, pro mě vzhled verze RXH vede, někdo jiný bude fandou GT nebo běžné verze, chybou není nikdy..... Ješte k i-kokpitu, máme na firmě i 308 s i-kokpitem, no a zvykneš si v pohodě, naprosto boží je zážitek z mini volantu.... O to více mě rozladila jízda s 308 GTi, na kterou jsem se těšil, brutálně gumové řízení, dlouhé dráhy převodovky, rázy do řadící páky, to ve mně nechalo větší dojem, než povedený dvoubarevný design a krásné sedačky, tam je golf GTi nebo Focus ST někde úúúúúplně jinde, pažoute promiň.......