Auto nebo motor si přeci nevybíráš podle tabulek. Tedy alespoň já ne. V běžném provozu záleží, jak dobře se mi s ním jezdí. A je úplně jedno, jaká čísla dělá. Těžko se to však nějak kvantifikuje. Sebelepší zrychlení mi nevykompenzuje, když například v režimu, který bych běžně používal, bude převodovka spát (a řekněme ve "sportovním" bude škubat). Ani s manuální převodovkou se nebudu v běžném provozu rozjíždět, co to dá (možná kdybych měl hodně slabé auto). Pokud to to auto zvládne, tak jsou brambory v řádku.
Promiň, ale dá se to zvládnout asi za dvě vteřiny. U aut s motorem přeplňovaným turbodmychadlem to bude horší (musíš počkat na turbo). A u aut s hloupě udělanou elektronikou to může být na mašli. Uděláš to pak ve chvíli, kdy se ještě stojí, nebo dokonce dopředu (kromě brzda + plyn, samozřejmě), to se rozumí.