Mám tem motor právě v P5008 a jsem s ním spokojený, jediná jeho vada je právě ta karbonizace. Souvisí to také s kvalitou benzinu v Česku, nově se předepisuje N98 a lepší, jelikož česká N95 nedosahuje kvality našich západních sousedů. Já mu ordinuji Optimal 95 od Čepra nebo Vervu 100 a je klid... ;-) Rozvody jsou problémem hlavně prvních ročníků THP. (Stejně jako u Mini nebo TSi od VW), od 2011 je tuším modifikovaný zesílený řetěz.
Dokáže jezdit se spotřebou kolem 8l a to i dálkové tratě i plné náloži. Nejmín jsem viděl 7.2 a nejvíc 9l a to při skákání po městě.
Jinak v článku je spousta zavádějících informací, např :
- velikost v příčném směru na předních sedadlech, mám 188cm a jsem v pohodě
- na druhé řadě sedadel jsou 3 sedačky Ok, šířka v loktech patří mezi nejlepší v segmentu středních MPV.
- bouchání zadní nápravy jsem od roku 2011 ještě neslyšel, tlumiče neměněné
- srovnání s C4GP zavádějící, kde je jen vice místa nad hlavou nic víc, tedy nijak využitelné. Měl jsem ho právě před P5008 :-)
- celkově si autor moc práce s porovnáním nedal, stačí si s těmi auty dát jedu delší jízdu a hned je jasné, kdo je lepší... ;-)