Já jsem Superba s DSG tak trochu nafasoval, ačkoliv jsem si manuál vybrat mohl, chtěl jsem do Prahy DSG, už mě nebaví řadit. No a když jsem se pak během čekání jel s tou konfigurací projet, byl jsem z toho DSG hotovej. V rychlostech kolem 50 to motor neskutečně podtáčelo, reakce na plyn divná, pořád to řadilo tam a zpět. Rozjezdy na nic, vůbec to nechtělo jet.... Skoro jsem z toho nespal. Pak přislo moje auto a pln očekávání, že převodovku budu házet jen do "S" jsem usednul za volant.... No a překvapivě (asi jsem se v té předvádečce trochu bál, přeci jen to bylo drahé a velké auto a vedle mě seděl prodejce) jsem podobné dojmy vůbec neměl. S DSG se dá naučit krásně pracovat, jediné, co mi chybí, je důraznější brzdění motorem, ale není problém mu občas trochu pomoci manuálně a po cca 6000km jsem se už naučil co dělat aby si motor podřadil a brzdil sám. Při předjíždění tam házím "S", jinak se dá i po městě nebo v zácpě pohodlně jezdit na "D". Žádné cukání nepociťuji a rozjezd z místa je bleskový (zvlášť díky 4x4), jen se člověk nesmí bát zadupnout plyn do podlahy. Jediné, co mi trochu vadí, je občasné podřazení při kick-downu až moc dolů, kdy je motor už za špičkou a moc nejede, než se zařadí o stupeň nahoru.
Takže z mé strany s DSG (v kombinaci se Sup Combi 2.0 TDI 140kW 4x4) naprostá spokojenost a už nikdy nechci v daily car manuál!