Hej díky, až takové pochvaly jsem teda nečekal. ;-)
Jj, parametry jsou jen z internetu… ale věřil bych, že převodové poměry mezi jednotlivými rychlostními stupni jsou v pořádku, jen přiřazení skutečných jízdních rychlostí aut k určitým otáčkám motoru z některých zdrojů občas trochu nesedělo… no použil jsem to, co vypadalo nejrelevantněji.
Hmotnosti jsou fakt otázka… je mi jasné, že Octavia 1.2 TSI bude určitě lehčí než s 1.4 TSI (což jsem zde zanedbal)… Ale jak je to s udáváním/zkreslování hmotností u jednotlivých automobilek, to netuším. A máš pravdu, že by se hodilo to znát. A to bez přikrášlování – kdysi jsem četl, že např. u Mondea byl rozdíl udávaná/skutečná hmotnost snad hodně přes metrák. A to už zamrzí… I když na druhou stranu, vyšší reálná hmotnost může být plusem při autonehodě, kdy při střetu s lehčím autem řidič těžšího nebude vystaven takovým přetížením.
Dík za nabídku – předělání na jiné parametry by nebylo zas takovým problémem, jde jen o výměnu několika řádků se vstupními daty v programovém kódu a export nových grafů.
Pokud máš nějaké „páky“ k tomu, aby si někoho přiměl udávat skutečné (věrohodně změřené) hmotností aut, tak jen a jen držím palce!
No na diskuzích opravdu moc nejsem, vyjádřit své subjektivní pocity je určitě fajn, ale často je lepší přispět i něčím číselně podloženým… a to bych pak nedělal nic jiného, než počítal a počítal :-)
Teda nevím, jestli jsem úplně z oborou, já spíš pracovně počítám chlazení, atd…. Ale numerické řešení diferenciálních rovnic tepelných procesů i dynamiky aut je celkem podobné :-)
Dík, Tobě taky hezké dny!
;-)