Musím na to zareagovat. Podívej, já určitě nejezdím módem "Buddhistického mnicha" (jakkoliv mě to pobavilo). Na okreskách kolem 100, ve městě 60 a někdy i mnohem víc a na dálnici 140. Nárazově (včera) to auto vyženu na rovinkách v S-modu klidně na 180 což je neskutečně příjemný pocit, protože to auto je neslýchaně stabilní (což poznám i já jako naprostý laik). Víc osobně nepotřebuji, nejsem závodník, stačí mi plynulejší jízda s občasným předjetím a nešlapu na to pokud nemusím - nevím, vzhledem k tomu, kolik najezdím vím dobře, že na těch trasách nemám šanci moc naspěchat (hodně zatáček a stačí jeden kamion - tesnav potvrdí).
Pro představu - v pátek cesta na kongres Zlín - Soláň (70km, samá dědina a zatáčky na konci velký kopec) 58min a 6,1, v sobotu trasa Soláň - Zlín - Olomouc - Zlín (ve 3 lidech a částečně po dálnici) a 3,2 h - celková spotřeba 5,9l!!! Podotýkám s klimou a na zimních kolech. Ano využívám mimo město hojně tempomat, pokud to cesta dovolí.
A ano, já u všech svých aut dosahoval nižších spotřeb, ale v žádném případě nejsem brzdou provozu, možná pro někoho, kdo jezdí po okreskách 130, ale pro něj bude brzdou provozu snad každý.
Uzavřel bych to tak, že je to auto silně náchylné na razanci jízdy (4x4, AT, 1.6t provozka), ale rozhodně s tím jde i jezdit za slušnou spotřebu bez ztráty příjemného zážitku z řízení.
A jistě, PP tak o 0,5-1l kecá :-)
P.S. mohlo by mi být TOTÁLNĚ jedno kolik by si to bralo, benzín vůbec neřeším, ale beru to jako příjemnou věc.