< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla
M.A.T.O.:
aha, takze hbitost dostat se v rekneme mestskem provozu do jakekoli mezery (na to staci opravdu jakekoli auto + seslapnout plynový pedal pri zarazenem patricnem rychl. stupni), ticho za urciteho jizdniho rezimu, spotreba za urciteho jizdniho rezimu (tezko pojedes pres cele Nemecko STABILNE 180-200 km/h v Golfu GTE za tolik, za co to dam ja v podstatne vetsim a tezsim + vytizenym kombi stredni tridy s turbodieselem). Zbyva tedy to ticho v urcitem jizdnim rezimu. Az se poresi ty "drobne" mouchy treba u te Tesly, ktere jsem uz zminoval, pak o ni zauvazuju.
Povidej mi jeste neco o pokrytectvi a poucuj me tu dal, kdyz jsi zjevne jeste nepoznal "hbitost", nebo spis absenci konkurence v jakemkoli provozu a rychlosti, absenci konkurence v jizdnich vlastnostech, v praci s autem, v emocich pri rizeni. Nebo o pokrytectvi ohledne nejake ekologie, kdyz se zaklada zjevne jenom na tom, ze osobne nechces zadny diesel. Za tu dobu, co ho mam treba ja, jsem prirode urcite ustedril mnohem min skod, nez napr. jeden mistni trochu huraekolog, co pro nej stihli vyrobit uz snad 5 novych Priusu. Teoretizovani a plkani je jedna vec, realita vec druha.
PS: vsimni si, ze nic neodsuzuju a priori, pisu jen o sobe, mem jezdeni a o soucasne dobe. Stejne tak nikoho nenapadam a nedovolim si ho soudit.