U toho BSR tuningu bych se asi nebál ten software nahrát i během záruky. Dostaneš od nich takovou programovatelnou krabičku, kterou propojíš jen do konektoru a sám si tam nahraješ upravený software. Stejně tak před servisní prohlídkou můžeš zase nahrát sám originální software, který se zazálohuje.
Navíc nějakou záruku na auto drží sám BSR. Podívej se na jejich stránky, tam toho zjistíš víc.
Myslím si, že na běžný ježděný stačí 92kW verze, pakliže chceš závodit, raději rovnou změn objednávku na 1.8TSI. V Čech je u FR verze mezi jednotlivými rozdíl cca 60000,- Kč, to není zas tolik, když za chip BSR dás 25000,-Kč, to už se rozdíl smrskne na 35000,-Kč.
Já sám bych býval šel do 1.8TSI. Auto jsem ale kupoval měsíc po tom, co se začalo prodávat, takže nikde tuhle motorizaci neměli, abych ji odzkoušel.
Jinak já bych si na čip zajel do Bratislavy. Nebo nejraději do Popradu, mají tam pěknou pobočku :)