V pohodě, neurazil jsem se :-)
Byl jsem na předváděcí jízdě hned, jak se tady začal Levorg prodávat. Vážně mě ta spotřeba nemile překvapila. Potom, jsem koukal na Subaru forum, kde s tím skoro všichni jezdí běžně za 8-9l a prý to nějak netrápili (mě osobně by stačilo jezdit do 8l). Když už jsem to četl i v časopisech, že to víc žere, tak jsem se pomalu s Levorgem loučil.
Ale když vidím, že ty s tím máš takovou super spotřebu, tak si dám ještě jednu předváděčku a zkusím delší trasu.
Ty světla nehaním, jen mě přijde trošku škoda, že když už tam cpou LED, tak mohli i na ty dálkový. Stejně jsem to měl u svýho Saaba 93SS, tak měl xenony + na dálku halogen a svítilo to parádně.
Mám na nový auto ještě tak rok čas, takže na nic nespěchám. Levorg je vážně parádní auto, co se týče minimálně podvozku. Mě by se líbila verze Comfort s cenou 750.000Kč vč. DPH, což se mi asi nepovede. Nebráním se ani předvádečce, naposledy jsem viděl pěknou tmavě modrou s 3000km za 759000,-Kč vč. DPH, to už se mi zamlouvá :-)
Jinak motorově mi přišel i celkem "líný", přeskočil jsem na předvádečce ze svýho Seatu Leon ST 1.4TSI (140koní). Vím, nedá se to úplně srovnat, Levorg je 4x4, automat a je těžší. Ale byl to první pocit, když jsem chtěl předjet auto a to jsem měl i řežim "S".
Budu se případně těšit, že přidáš zas po nějaké době další poznatky, ať si mám co počíst.