no tak s nehodama snad uz fakt koncim, diky za prani ;-). kazdopadne potvrzuju, ze active info je po graficke strance nadherny, rastr ma jemny. podle me je to i blizka budoucnost, kdy to vytlaci klasicke budiky, ktere jsou rozmerne a v zasade davaji malou informacni hodnotu a jeste si myslim, ze budou co nevidet vyrobne drazsi nez lcd displej ;-). to obnovovani obrazu, chces-li plynulost, je takova moje libustka. na vysce jsem mimo jine studoval audiovizualni technologie, strih videa a tak... proste na to mam oko a ten obraz je trhany ;-) a uz jsem to rekl i vyvojarovi z wolfsburgu (spoluzak z vysky), ze se na to neda koukat ;-) a mercedes to ma lepsi :-))).
myslim, ze i obrazovka na stredovem panelu je u tohoto auta umistena blbe na to, abych ji pouzival k navigaci (je relativne velmi nizko umistena, za jizdy musis koukat dost mimo silnici) takze jsi podle meho soudu velmi spravne volil tu kombinaci s active jnfo displejem, ktery tento ergonomicky prohresek odstranuje. ja obecne navigaci nepouzivam, rad si pred cestou nastuduju mapu a pak se divim, do jake prd€le jsem to zase omylem dojel :-))), ale preci jen me to nuti se orientovat a neztracet prehled o tom, kde jsem. pro pripad nouze mam gps v telefonu, takze tohle neni problem. pochopitelne manzelku sice k navigovani pri spolecnych cestach pouzivam, ale je to pouze pro zpestreni, akorat me vede vzdy nekam na zcesti (a to plati bezezbytku i o zivote :-D. hadam ze to tu take cist nebude)
dcc je opravdu fantasticke, to znam uz ze dvou predchozich aut, jsem moc rad, ze to mam dal.
no, palubovka mi proste povrzava a ta operka u spolujezdce take, to se holt tak v mem aute seslo :-(, i presto bych ve stejne cenove relaci nemenil. premie je v teto cene hola, konkurence (mondeo/insignia/talisman/atd.) naprosto nevyvazena.
co se tyce rafku, tak tam jsem mel u passatu fakt problem. zadne se mi nelibi :-)). v podstate bych je rozdelil zkraje do dvou kategorii - symetricke a nesymeticke. nesymetricke rovnou skrtam (to jsou i ty tvoje ;-)) a to z duvodu, ze ti blbci je vyrabi poize v jednom provedeni. tzn. z jedne strany je mas na aute orientovane jednim smerem a na druhe steane druhym smerem. ano, vim, nikdy nevidis jedno auto z obou stran najednou, ale mne to proste vadi :-)). a kriterium krasy rafku je u me tvarova jednoduchost a minimalni clenitost s ohledem na moznosti cisteni cerneho prachu z brzdovych desticek. takze idealne nejake petipaprskove rafky bez zbytecnych ozdubek. jenze nic takoveho vw nenabizi. no a ty devatenactky s temi prorezanymi otvory, z toho se mi delalo uplne blbe ;-), jinak kdyby ty tvoje rafky byly jenom nepatrne pozmenene (a ziskaly by mnou pozadovanou symetricnost), pak bych je mel asi take. protoze i mne se jinak vzhledove pozdavaly.