jj, ty zatacky potvrzuju, take jsem to u toho auta necekal. no, ty "nehody" nastesti na aute nejsou prakticky videt. pred tim jsem mel ctyri roky tiguana a ani tuk, tak si to ted asi vybiram. kdybych za to alespon mohl, ale nemohu se zbavit dojmu, ze se me okoli spiklo proti tomu, ze je to auto nove a krasne, a dava mi to sezrat :-))). no co, takovy je zivot, holt je to sluzebni vuz, a musim se tim i uklidnovat - miluju auta, kdyz vypadaji jako z katalogu ;-). tu opravu tech dveri a blaniku zvladli fakt dobre. kdo o tom nevi, tak to vubec nepozna.
jinak ja jsem zkonfiguroval auto take podle firemnich limitu, vzal jsem highline 2,0tdi 140kW manual a pridal do limitu to, co sam povazuju za dulezite - led, dcc, elektricke viko kufru (pro zenu), couvaci kamera (pro zenu ;-)), svetle modra metaliza (pro zenu ;-)), nejakou tu comfortni komunikacni sadu, xds a to uz je asi vsechno - navigaci nepotrebuju (mam zenu ;-)), automat neni mou preferenci, z digitalniho displeje jsem mel smisene poscity - jednak bych ho musel vzit s tou nejdrazsi nabigaci (coz nechapu) a jednak jdyz jsem na nej koukal pri predvadecce, vadil mi jeho trhany pohyb (mala snimkova rychlost). no a 4x4 se uz rozchazelo s firemnim omezenim (to slo jen s motorem 110 kW). takze v tomhle si ted vozim zadek a je to parada.
jeste k tomu duneni od zadni napravy - zkousel jsem se na to soustredit (takze jsem mimo jine vypnul radio ;-) ) a prejizdel jsem ruzne hrboly. subjektivne tedy musim konstatovat, ze od prednich kol jde vzdy vetsi hluk nez od zadnich. mozna u kombika by to bylo jinak (ale ty mas preci take sedan, ze?), ale nemyslim si, ze by osmnactky kola mela zvysit hluk od zadku vice nez od predku. nevim, kazdopadne mi auto a uroven vnitrniho hluku vyhovuje. co me osobne trosku sejri, tak je povrzavani palubovky (obcasne) a drnceni spolujezdcovy operky hlavy. to bych v tomto aute necekal.