Díky za informace. Uvažuji totiž o koupi nového vozu, ale jako každý druhý občan nemám příliš moc peněz na koupi vozu a chci jezdit následně co nejlevněji a co nejméně platit za servis vozu.
Jako nejvýhodnější kandidát mi vychází právě Dacia Sandero 1,2 na LPG. I s přestavbou auto vyjde na 250 tisíc a za tu cenu dostanu pro mě akorát velikostně prostorné auto s výbavou, kterou u dnešního auta vyžaduji (klima, rádio, centrál, okna v elektrice, mlhovky, atd.). To vše dané Sandero nabízí a ve verzi na LPG ještě jako bonus poloviční náklady na palivo oproti klasické benzinové verzi. Docela mě to nahlodalo mysl...
Byl jsme minulý měsíc prohlédnout Sandero na autosalonu a došel jsem k závěru, že sedan ani kombík nevyužiji, vhodný kandidát je opravdu Sandero. Rodinu zatím nemám a nemám v úmyslu se stěhovat každý víkend, takže hatchback je jasná volba.Sice často v létě převážím bicykl, ale špinavé kolo nerad dávám do vozu, u nového auta to chci řešit nosičem na tažné zařízení.
Až skončí zima, určitě znovu navštívím prodejce, ať se dozvím více informací o LPG a domluvím si předváděcí jízdu. Jinak na 0,9 TCe LPG mám stejný názor, tento motor se mi zdá až příliš konstrukčně složitý, není pořádně vyzkoušený v reálném provozu v benzinové verzi, natož pak ve verzi LPG. Klasické 1,2 věřím více, přestože jsem si s tímto motorem (ne LPG) zažil své ve služebním voze, viz. recenze na Kangoo.
Ještě jednou díky za informace.