Hlavně jestli to turbo bude stejně spolehlivé, jako legendární 4,5 V8 turbo V cayenne, tak to bude výhra. Taková malá citace z jedné recenze " po konci záruky a 106t. km jsem řešil vzduchové pérování. S prodejcem nebyla řeč, o nějaké kulanci nechtěl slyšet. U auta za více než 2,5mil bych očekával jiný přístup, oprava stála 110t. Jinak blblo celkem často audio - nepamatovalo si stanice, výpadky repro. Ovšem to nejhorší přišlo po 130t km. Na dálnici ve vyšší rychlosti problikla kontrolka oleje a než jsem dobrzdil motor se zadřel. Totálka. Před tím naprosto bez varování, auto bylo necelé 4t po servisní prohlídce a výměně oleje v autorizáku. A dle vyjádření servisu za ty necelé 4t motor sežvejkal všechen olej (!!!) a zadřel se. Auto nijak neupozornilo na nízkou hladinu oleje, a sorry, u takového auta fakt nebudu kontrolovat olej před každou jízdou jak mi vyčetl šéf servisu. Málem tenkrát dostal facku. "
HEHEHE >:D