Zdravim Vas a dekuji za otazku,
podle ruznych zdroju je moznou pricinou zaklepavani ventilu vyssi spalovaci teplota LPG a CNG.
Samostudijni program od VW o tomto motoru, shrnuje tovarni upravy provedene na motoru pro provoz na CNG. Konkretne ohledne ventilu zminuje, ze:
* Ventily jsou krom jineho nitrovane a posilene.
* Dosedaci krouzky v hlave valcu jsou z materialu s vyssi odolnosti proti korozi a opotrebeni.
Tento velmi zajimavy dokument se da vygooglit: 'Selbststudienprogramm 425 Konstruktion und Funktion Der Erdgasantrieb EcoFuel mit dem 1,4 l-110 kW-TSI-Motor'
Ackoli nektere ceske stranky napr.
[odkaz] velmi doporucuji pridavat aditiva nejen pro LPG ale i pro CNG vozy, tento Passat, stejne jako mnoho jinych tovarnich aut na CNG, zadna additiva nepridava.
Nemecke CNG forum
[odkaz] stejne jako ceske forum
[odkaz] zatim neregistuje problemy se zaklepavanim ventilu.
Pokud najdete/znate fundovanejsi vysvetleni anebo obsahlejsi servisni statistiky, budu rad, pokud se podelite.
S pranim pekneho dne
Nick.Nick