Musím uznat, že platit za hodně věcí u BMW mě štve také, a i8 skutečně v základu není tak dobrá .... chce to příplatek za ten paket s lepšími LED, rádiem, head-up atd., a pak také lepší kůži do interiéru, také příplatek za barvu apod. Nicméně určitě jde vyjednat sleva, ale nikoliv moc dobrá. A servis 5/60tis. je zdarma, nicméně v Rakousku je zdarma 100tis./5let ... a cena .... je to hodně, to chápu, ale třeba lépe vybavená řada 7, nebo i 6, případně M6, stojí podobně, a v porovnání s nimi je i8 lepší. Nechci říkat, že i8 je výhodné auto, ale pokud se v něm člověk sveze, porovná ho s konkurencí, v této cenové relaci, dojde k závěru, že to auto není oproti nim předražené, spíše naopak. Třeba GT AMG, které bylo ve výběru také, je zpracováním a nepoužitelnou jízdou u nás hodně za i8, a přesto stojí o pár set tisíc více (tabulkově). A třeba i8 na pojištění je o 70% levnější než moje předchozí 911 (a to je fakt znát).... u 911 se také za každou blbost se v servisu platí nehorázné peníze, a to fakt nehorázné ..... takže v globálu to není tak nevýhodné .... a ano, BMW rozhodně negarantuje výkup zpět, ale na druhou stranu mám poprvé u svého auta dojem, že až ho budu někdy prodávat, koupím si jeho nástupce, nikoliv jinou značku, a to je pro mě něco nečekaného, a jen to potvrzuje, jak to auto zaleze pod kůži :-)a jen poznámka, auto lze nabíjet normálně i z obyčejné zásuvky (max. 3 hodiny), nebo i dobíjecí stanice za max. 2 hodiny - s lepším kabelem. A celkem dobíjím cca. 6 kWh, vystačí to na cca. 30- 32 km čistě na elektřinu ....