Právě podle toho Světa motorů psali to tam že to není vhodný míchat s už aditiv. benzíny, ale jestli to ublíží to nevím. Každopádně moje zkušenost je, že jsem to párkrát smíchal a ve čtyřech případech jsem měl problémy se startováním ( motor naskočil až na druhej pokus), od tý doby co tankuju u Globusu kde by to neměli aditivovat, je to bez problémů. Nevěděl jsem že by to mohlo mít souvislost, ale poradil mi to servisní technik, já myslel že mam v háji baterku kvůli elektronické ruční brzdě.
. A jak píšeš je to i logický, proč si kupovat aditivum a pak ještě tankovat adit. benzín ( ještě oprava né OMO, ale ONO).
To zajetí motoru je složitější, nejsem odborník, můžu psát je n svojí zkušenost : Mám 1.2 TSI 77KW nová generace, oproti 81KW se liší normou euro 5 (ta 81KW má euro 6). Prvních 1000km jsem jezdil opravdu opatrně od 1000km do 5000km jsem mu přidával a snažil jsem se měnit jízdní režimy. V cca 6000km jsem vyměnil olej a od tý doby jezdím tak, že občas mu dám pořádně za uši má to rád >:-[] . V cca 15000km jsem znovu vyměnil olej a budu ho měnit každých 15000km. Ted mám najeto něco přes 20000km a myslím že auto je zajetý. Nedávno jsem byl zkusit kolik to má na brzdě a má to místo 77 KW - 89KW a krouták místo 175 ot. - 192 ot. smál jsem se že to mám čipnutý, ale prej to tak má většina motorů od VW.