No
kdyz to tak ctu, mam pocit, ze jsme tu asi vsichni blbci. A nejen my, ale i vyvojari. A ze se vyvoj aut ubira vubec blbym smerem. Podle autora je to lepsi auto, nez vsechna soucasna. Vzadu ma dokonce obyvaci pokoj. Zajimavy ale je, ze novych Lad - napr Kalin jsem na nasich silnicich moc nepotkal, presto, ze treba jizdni vlastnosti, konkretne to "elegantni prekonavani nerovnosti" maji udajne stejne. Docela by me zajimalo, jakym autem autor jezdi oficialne - nepocitam veterany. Ze by 2101 jela 150 km/h, to bych docela rad videl. 2103, budiz, ale 01 zcela urcite ne. Opravdu by me zajimalo, kdo z tech obdivovatelu Lady, z niz, uz jen pri pohledu na ni, prozivaji orgasmus, si koupilo novou Ladu a skutecne s ni jezdi (spis ale nejaka Skodovka, VW, nebo Audi..). Taky by me zajimalo, z ceho ziji prodejci Lad, kdyz na silnicich Ladu ne vidno. A jeste ke spotrebe: mel jsem Renaulta Thalii 1,2 litru, 75PS. Bezna spotreba pri normalnim pouzivani mimo mesto a podle pocitace byla kolem 5,6L, na dalnici v Nemecku pri 170km/h kolem 16 - 17L. Upozornuju, ze vahove, aerodynamicky i technicky (16V,vstrikovani atd) jsme nekde uplne jinde. Proto neverim, ze by na dalnici zrala Lada 01 8,5L pri "prekroceni limitu", jak pise autor. Jinak sedadla, jejich kvalita a vubec interier je snad uplne mimo misu, i kdyz podle autora je vse podstatne lepsi, nez u soucasnych aut. Svet se zblaznil.