Díky za perfektní komentář.... souhlasím na 100% :-)
S tím 3.6 Pentastárem to musí být raketa a podle mýho si americká převodovka bude asi líp rozumět s americkým motorem. Ale i s 2.0 dýzlem to lítá, já s tím v Německu po dálnici letěl 180 bez sebemenších problémů a pocitu strachu. No a pecka na konec, když jsem už ve svý káře jel domů z vídeňskýho letiště, tak mě za Poysdorfem předehnal Freemont... úplně stejnej jako jsem měl půjčenej, jen s českou značkou ze středočeskýho kraje... a rubal to teda statně, jeli jsme spolu až do Brna, kde pokračoval dál a já se odpojil :-).
Taky souhlas s dešťovým senzorem a xenony... auto dost dobře funguje i bez těchto "radostí", ale kdo jednou měl, chce znovu.. a já to na svý tuctový Oktávce mám a tak mi to docela i chybělo - měl jsem tu možnost jezdit v noci a za dost slušnýho deště (ještě fotky dodám :-)
Add to koupení.. přesně jak říkáš, novej se dá sehnat už jen asi ze skladovek, ale podle mýho to má cenu koupit i jako ojetinu. Je to taková trochu specialitka, takže z 2. ruky to nebude nechutně předražený, jako třeba Toyota, Landrover nebo cokoliv jinýho. A výhoda ameriky přestrojený za Fiat je přesně jak říkáš, případná pomoc (servis) na každým rohu :-)