No tak pokud jezdí dálky, tak mu 6. př. stupeň nechybí. V podstatě ta 5. je stejně dlouhá jako 6. Je to spíš otravné ve mestě, kde je nutné motor víc vytáčet, aby nespadl po přeřazení pod otáčky.
Jinak při úsporném stylu jízdy je rozdíl ve spotřebě na 100km oproti TSI dejme tomu ten litr, ale pokud se chce svézt rychleji (dálnice 160 a pod), tak se nůžky rychle rozvírají. Klidně i na 3 litry a více. Někdy cca před rokem byl v Autobildu test Golfu GTI vs GTD. Při předpisové 90km rychlosti byl rozdíl ve spotřebě cca 2,1 l/100km ve 200 už to bylo přes 8 litrů... ;-)
Ty optické úpravy se mi docela líbí. Aspoň to nezapadne v tom velkém počtu Oktávek a upravil si ji k obrazu svému. Navíc s RSkem si to dle mého nikdo jen tak nesplete. Jednak podle úplně jiného předního nárazníku s odlišným tvarem mlhovek a vzadu nemá origo spojler RS, ale odtrhovou hranu, chybí koncovky výfuku a na zádi má jasnou plaketku TDI. :-)
P.S. Těch fotek mohlo být víc, i té recenze. Když to doděláš, pošli SZ rád přehodnotím eventuálně ;-)