< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... pri podrazovani dava presne meziplyny :-)))
no vidis, takze to lze pouze za urcitych okolnosti = auto k tomu urcene (zjednodusene receno) spojku nicis dominantne rozjezdy, i ve meste hrave prezije 100tkm, tohle je pro spojku proti rozjezdum hracka, ony ji +- stejne nici i ty vase presne meziplyny, pac to stejne netrefis presne (porad mluvim o normalnim osobnim aute), ale to je jedno. slapani na dva pesaly jednou nohou na silnici stejne nepatri, to ti vysvetli kazdy ucitel autoskoly.
video je to hezke, dotycny umi nepochybne s autem zachazet lepe nez ja, nejvice me zaujalo jeho brzdeni a soucasne razeni 6-5-4-3-2 (nebo tak nejak) - normalni clovek brzdi, jakmile mu sestka pada pod volnobeh, vyslapne spojku, da neutral, dobrzdi si do zatacky (nebo kam to brzdil) zaradi dvojku a jede. takhle k*rvit prevodovku a spojku, no hosi, to tady uplne odporuje tomu vasemu principu meziplynu, nezda se vam to divne? :-)