Kdysi mi to vysvětloval jeden z techniků přes podvozku, který jasně řekl, že velké ostré příčné nerovnosti, typicky propadlý kanál, kterých je na našich silnicích mnoho, prostě vzduchový podvozek nikdy plně odfiltrovat nedokáže. U tohoto vozu byl hlavním problémem hluk, který vůz na těchto typech nerovností dělal, který byl řádově o mnoho větší, než při běžném filtrování ne tak ostrých výmolů a jednoduše to působilo nepatřičně, ostatně na tom jsme se shodli i s ostatními kolegy, kteří s vozem jeli.
Pro filtrování těchto nerovností je paradoxně často lepší klasický pružinový podvozek s komfortním naladěním, případě kombinace s adaptivními tlumiči a co si pamatuji, tak mám pocit, že o chlup lépe se chovala i poslední generace podvozku hydractive u faceliftované C5.
Hlavně tedy záleží na konkrétním typu nerovností, mnoho z nich opravdu Sko zvládá excelentně, některé ale přinesou nepatřičnou ránu (na poměry velkých luxusních aut).