Já bych to pochopil,kdyby to byla nějaká rarita. Třeba já mám aut víc. Jedno na denní použití, které měním po uplynutí záruky,abych ho nemusel řešit a zbytek vyloženě pro radost.Dám příklad. M-B SL, klasická žehlička, o rok mladší než tohle. V klidu řeším přes kamaráda,který má servis, výjimečně nabíráme směr Německo. Saab 9000 Aero, servis jako SL, případně u specialistů na tyhle auta. Ale,je tu jeden vcelku zásadní rozdíl, zatímco na M-B není sebemenší problém s dily, kvalitativně stejné druhovýroby jsou mraky a nemám důvod navštěvovat autorizák, se Saabem je to trochu jiná písnička. Dílů je sice dost, ale ta kvalita... Tady už je autorizák resp. servis se specializací potřeba. Sice mám i svoje distribuční kanály ze Švédska a Anglie,ale občas se mi prostě nechce čekat. Dám příklad - ramena,druhovýroba u nás 2/3 ceny,životnost 100tis. km max, díl ze Švédska, 300tis. km. Ale pro BFU bez autorizáku neřešitelné. Ale u tohohle auta mi to přijde zbytečná investice,obzvlášť vzhledem k "úrovni" autorizáků u nás. Nicméně na druhou stranu, majitel má za pečlivost rozhodně :yes: