VW = kdy nový znamená starý
Stálo by za to o "novém" Caddy mluvit jako o velkém FL, protože to nic jiného není. To, že se s FL přejde na motory splňující novější Euro normu, malinko se upraví přístrojový štít a pozmění optika světel je totiž běžné téměř u všech FL. Jen VW o tom mluví jako o nové generace.
Hlavní důvod je ten, že to auto tu je od roku 2003 ( tedy 12 let, poznámka pro redakci) a tak už jim bylo blbé to dál prezentovat jako současný model.
Velmi smutná zpráva ( tady asi zákazníci čekali o moc víc) je stále zadní tuhá náprava s listovými pery. U Furgonu to chápu a vlastně se to může i hodit, ale u Life verze, která se má tvářit jako rodinné MPV? WTF? Tady konkurence umí nabídnout o dost víc - například i zadní víceprvkovou nápravu ( Fiat Doblo /Opel Combo u osobního provedení) nebo aspoň vinuté pružiny.
Dosavadní Caddy se mi hodně líbil, ale z nového jsem zklamaný - hlavně z využití stávající platformi = úzký a zastaré řešení zadní nápravy.
Pokud bych dnes měl vybírat v této kategorii, tak bych vybíral jednoznačně mezi Fiat/Opel a Fordem, před 10 lety by to byl právě Caddy - bohužel.