Rozumna volba
Zajimava rozumna volba. Zvenku pekna kombinace - lak, kola, cerny listy - ani neni znat, ze to neni s prominutim "nabouchana verze". Ty cerny ledviny bych tam dal ASAP - aspon prodas ty stavajaci jako zanovni a bude to dobrej batmobil :-)
Co se tyce interieru, osobne moc sedacky v kuzi nemusim (zima/leto chudak moje pr...), nicmene je fakt, ze u ty iks paty ta obyc latka vypada trochu zvlastne. Skoda, ze nejdou priplatit samotny sedacky z M paketu nebo naka alcantara. Myslim, ze se tam da priplatit jen za kombinaci latka/kuze, coz sezeni nijak nevylepsi a vypada to jako kdyz jim pri siti sedacek dosly kravy. Cernej strop bych tam dal stopro - vypada to elegantneji, zvlast u tmavyho auta. Jinak skoda maly obrazovky iDrive, ale uznavam ze 70 za obyc navigaci, ktera je obcas pekne tupa, je fakt zlodejna a nakej online tom tom si s ni vytre displej.
Motorove bych nemel asi strach, ze by nestacil na auto silove, preci jen naky ty kone tam jsou (zkousel jsem ho v jednicce a jelo to jak z praku), ale spis bych mel asi strach o zivotnost - preci jen turba si pekne zabehaj, nez rozpohybujou takovyho mastodonta, nicmene hmotnost 2,1 tuny je velmi slusna, kdyz vezmes v uvahu ze 530xd Touring ma ted dve tuny. Zatim to ale vypada, ze za pet let bude takovyhle SUV pohanet litrovej trivalec s dvanacti turby :-) Chapu, ze rozdil oproti 30d je pres sto tisic, ale aby to nedopadlo tak, ze nakonec po secteni vsech nakladu bude 30d levnejsi varianta. Snad v Mnichove stale vedi, co delaji a poradne namahane casti motoru naddimenzovali prave pro potrebu tahat s sebou pres dve tuny zeleza. Osobne bych se asi jeste poohlid nekde v Nemecku u dealera po lehce jety 30d se zarukou, protoze prave u ojetych X5 se ta vybava celkem resi, ale zas na druhou stranu chapu, ze vune novoty je ten nejprijemnejsi osvezovac do auta. Aspon ze ta radost z jizdy je v zakladni cene ;)
No nic tak at to jezdi!