Ikonou jsem měl na mysli že je to tak řičičsky zajímavé a designově povedené auto že jako hodně stará ojetina bude na trhu velmi žádaným zbožím.Jako např. svého času Peugeot 205, Focus 1 gen, nebo Golf IV. Co se týká prodejnosti tak největší problém vidím v konfigurovatelnosti. cena totiž v naších končinách hraje zásadní roli a každý chce koupit co nejlevněji. P5ed 3 lety jsem měl spadeno na CX5 a upřímně za 500Tis to je výborná volba ale nedokázal jsem překousnout že za kožený volant a dvouzónovou klimu bych musel jít do vyšší výbavy za příplatek 100Tis. V tom vidím hlavní kámen úrazu. dál je pravda že dealerů mazdy je poskrovnu právě proto že víc by se jich při současném podílu na trhu ani neuživilo. No a co se týká kombíku M3 ten by byl nepochybně v našich končinách velmi zajímavým zbožím viz M6. co se týká mých preferencí nakonec jsem dal přednost Sportsvanovi kvůli prostoru pohodlí a variabilitě. Mazda bohužel už dlouho avizuje že stávající M5 bude bez nástupce tak jsem se prostě musel poohlédnout jinde.