Dříve jsem jako záložní/rezervní/auto měl A6 S6 2,2Turbo quattro sedan manuál + orig. chip. Byla nádherně zářivě červená. Má obrovské turbo, jela lépe než S6 V8, dokonce mnohem lépe než moje A8 4,2Quattro, s přehledem pojela vždy kolegovu 911 a celkově nová auta které mají na papíře o sto koní víc, ale v autech nejsou, nebo díky emisím jsou jen na papíře a možná jsou také těžší!!
S6Turbo byla nízká a to byl můj problém. Jakýkoliv zmrazek, vyšší retardér, nebo tvrdý sníh na horách je obrovský problém. Takže auto má Quattro, ale nemůžeš na hory, jinak přijdeš o nárazník a výfukové potrubí... pak ta spotřeba S6 12-15L. S6 jsem prodal a záměrně pořídil podvozkově vyšší a hlavně úspornější TDi Quattro. Tady doma v Německu stojí A6 C4 TDi 103kw Quattro v pěkném stavu od 5.000euro, v super stavu jako je ta žlutá, bez zaváhání 10.000euro a ceny stoupají.
Tady je ta moje ex S6 :)
[odkaz]