Omlouvám se za pozdní reakci, ale nějak jsem si nevšiml.
Poznatky ohledně auta jsou, ale nejezdím s ním jenom já, tak je to těžký :-)
Spotřeba se drží kolem +- 10l/100km, někdy míň, někdy víc, záleží na profilu trasy a jak hodně se na to šlape (ale za 8l to jezdit neumí, zatím nejmíň lehce pod 9 na delší trase). Jeep má najeto necelých 8.000km. Nikde nic nevrže, všechno funguje jak má.
Četl jsem u někoho v recenzi, že měl problém se střešním oknem. To se nás netýká, okno funguje bezvadně a myslím tím jak mechanismus, tak odhlučnění.
Co mě trochu nevyhovuje, že když se chci pořádně rozvalit, tak se dotýkám pravým kolenem už středové konzole nebo jak to nazvat, no, není to úplně ono.
Raději mám sedačky s lepším bočním vedením. V Jeepu jsou spíš placatá křesla, tzn. pohodlná, ale právě bez výraznějšího bočního vedení. Dál mě trošku nevyhovují někteří asistenti ... automatická dálková světla ... mají svoje mouchy a občas nezhasnou, když by měly. Hlídání odstupu od vpředu jedoucího auta, už se mi stalo, že mi to na dálnici ve 150 zahamtlo brzdu, ale já jsem chtěl sám brzdit dýl ... trochu mě to vystrašilo, tak jsem to vypnul a nechal jen zobrazovat výstrahu grafickou i zvukovou.
Hlídání mrtvého úhlu ... občas to nereaguje na některá auta a to i kamiony. Nevím, jestli je to schválně nebo to prostě není 100%.
Co se týče jízdního komfortu, tak bych řekl, že díky vzduchovému podvozku je přijatelný, nejel jsem zatím s jiným podobným autem, který by ho mělo, těžko tedy srovnávat. Oproti Leonu ST FR, který taky řídím, je to jak na polštářku, ale to je úplně jiný auto. :-)
Něco málo k audiu ... na to, jak je výkonné, tak mi nepřijde, že by hrálo nějak extra, ale možná by to chtělo lepší zdroj, než je běžné rádio.
Taky máme v autě kameru, pro sledování provozu před námi. Nějak mi nedošlo, že ta umělá krabička, která v sobě schovává všelijaké senzory (ta co vede od zrcátka a je přidělaná zevnitř okna), že je tak velká. Takže bylo docela problém naší kameru umístit, tak aby tahleta krabice neclonila ... úplně jsme to stejně nevyřešili. Co mě ale trápí víc, tak to, že když jsem natáhl kabel na přívod elektřiny. Píchl jsem ho do loketní opěrky, tak jsem zjistil, že ta zdířka v loketní opěrce je napájena přímo z baterie auta, tudíž se kamera nevypne, ani když není nastártováno. Zatím baterie drží, tak snad to bude v pořádku. V kastlíku pod rádiem ja další místo, kam by se napájení dalo píchnout, ale zase už by nešel zavřít. Takže je to takový neřešitelný problém.
Xenony ... krom toho automatického zapínání/vypínání k nik nemůžu říct nic špatného, řekl bych, že jsou to ty jedny z lepších co se týče dosahu.
Řazení ... automat je celkem ok, má sice 8 stupňů, ale třeba v naší Audi A6 se 7st. DSG při např. 130km/h točíme o dost míň (z hlavy bych to odhadl asi tak o min. 500-600 ot. méně). Ještě jsem si taky vzpomněl, že když řadím sám pomocí pádel, že se vlastě auto po určité době nepřepne zpět do automatického režimu. Což naše jiný auta s automatem dělají. Takže občas řadím sám, nechám tam 8 st. a sjíždím z rychlostky do města ... auto sice samo řadí dolu třeba na 3 st. ale když přidám, už mi to další vyšší stupně nezařadí, prostě tam je pořád 3 st. dokud sám nepřeřadím nebo když nepřepnu zpět do automatického módu.
Ještě bych měl výtku ke kufru, je mělký, plato je umístěno nízko, níž než končí zadní sedačky. Trošku ho ještě zmenšuje originální umělohmotná vana, která má celkem vysoký lem.
Jinak nevím, co by tě konkrétně zajímalo, klidně se zeptej. Po těch pár tisících kilometrech je vše zatím ok.