Ten asistent byl psaný ve standardu, byl to sen manželky, oblíbila si to u firemního auta a těšila se na něj tady u toho...zkusím ještě zapomenout vypnout start&stop, co to udělá...
Zasunutí ruky za kliku taky nestačí, musím zmáčknout ten malý plastík, tím auto odemknu. I tak je to příjemné. Co je méně příjemné je řev auta, když s kartou odejdu dál než pár metrů a běží motor...
Za Bose buď opravdu rád, jak říkám, sériové audio je slabé, dá se s tím žít, hraje to čistě, ale prostě chybí watty.
Sedardy se mi líbí, momentálně to mám na kolách z Clia RS, byla možnost se poměrně bezbolestně dohodnout, tak jsem to vzal při jednom. Mimochodem krom toho, že ta černá kola nevypadají tak dobře jako Sedardy, se o ně člověk musí celkem starat, aby byla trochu k světu.
Podvozek je pro mně zatím do značné míry neprozkoumaný, x let jsem sedlal vozy s víceprvkem vzadu, zatím si na tuhle kolejničku nestěžuji, hodlám věnovat pár desítek kilometrů jízdy o samotě přiměřenému prověření toho, co si to nechá líbit.
Soudě podle rozdílu ve váze tohoto auta a běžných Mégane bude možná trochu víc trpět předek, auto s tímto motorem váží řádově o desítky kilogramů víc a "viníkem" bude asi zejména motor. Záleží na tom, jestli s tím soudruzi počítali.
Díky za tip pro výhřev, to mě při mém rozčarování doposud nenapadlo...hlavně jak se teď oteplilo, tak jsem přestal výhřev používat.
Ano, RS monitor mi také párkrát zamrznul, vyřešil jsem to obnovením továrního nastavení: nechat to celé restartovat, vybrat si pak zase jazyk atd. a od té doby je to výrazně lepší. Trvalo to bratru 15 minut, možná bych zkusil tohle...
PS: Focusy jsou výborná auta, MkI, hatch,1.8 Zetec, klikatá okreska...člověk sedí malinko výš, ale to vůbec nevadí...