PR zvášty, aby utišili kritiku
Minulé generace se násobně víc prodalo V8 než V10 a velká část z nich ( dokonce i u V10) byla s manuálem, takže toto prohlášení nepramení z reality.
Jasný příklad je u 911 GT3, kdy jsou prodeje o dost nižší než u předchozí 997 právě kvůli manuálu.
Audi R8 nikdy nebylo auto na top okruhové časy a proto je absence manuálu velká chyba.
Bohužel tímto Porche 911 opět nemá žádného konkurenta, protože například dosavadní R8 s automatem a V8 stála o něco méně než 911 Carrera 4s s PDK.
Pokud u R8 bude jen V10 a automat, tak už nebude stát od 2,8mil, ale spíš od 4mil+ a to je revír, kde se dají koupit vozu zvučnějších jmen.
Mě R8 dávala největší smysl právě jako V8 a ideálně s manuálem. Dokonce je to jediná alternativa o které uvažuji k 997 Carreře.