Asi mi nerozumíš - svítí mu kontrolka motoru a diskutující píší o možném problému s DPF. Já píši, že DPF má vlastní kontrolku a nebo se může ohlásit na maxíku (nemá kontrolku v budíkách) obrázkem + textem něco ve smyslu "DPF je v čudu, koukni do manuálu, co máš dělat". Samozřejmě to vše je spekulace, odpověď na to zná majitel s manuálem nebo ve škodovce.
Ad tempomat - dát vypínání formou páčky na páčku blinkru je blbost na entou. Jiné značky ho mají na další páčce, což je IMHO ideální řešení (Audi, Toyota...). Stejně tak...proč vypínat tempomat brzdou? Když třeba jedu z kopce, tak nechci, aby mi tempomat přibržďoval a tak to vypnu ťuknutím do páčky. Kdybych ho vypínal přes brzdu, tak docílím přesně toho, co nechci, aby dělal tempomat - přibrždění.