< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kabria
Migu, v čem bude větší teplo po 2 kilometrech, v malém dieselovém supermini nebo benzínovém hadráku? Jako sorry, ale plechové auto za noc promrzne prakticky stejně, jako hadraplán...
Píšeš ať tě nepřesvědčujem, ale ty narozdíl od nás máš nulovou zkušenost, čímž to je opravdu vysoce vtipné :-)
Jestli máš po pěti letech ze střechy hadru, tak se o ní špatně staráš a tečka.
Prodejnost je dosti závislá na modelu, neřekl bych, že u sezonních sportovních aut neprodáš, protože to má hadru. Ano, je hodně lidí, pro které je CC výhoda, ale taky je nemálo těch, kteří mají auto jako druhé/třetí/čtvrté a chtějí hadru...
Ad hýbání se střechou. Víš co bylo na MX-5 jednou z nejlepších a zároveň nejhorších věcí? Že šla střecha natáhnout/shodit pouhým natáhnutím ruky, kdykoliv, a během cca 7 sekund. Po přesednutí do čehokoliv jiného mě nutnost zastavit, zatáhnout rukáv a čekat, než se elektromotory dají do práce, děsně štvala... ;-)