Ahoj,tak jsem si ojetou gazelu taky koupil.
Mám rok výroby 2008, motor stayer a do teď nevím, jestli jsem udělal dobře.Přes hory doporučujících recenzí od prodejců se mi podařilo za nemalej peníz opatřit mašinu, která je asi 20 let za dnešní úrovní dodávek.
Jediná výhoda je,že je to za tu cenu jediná dodávka 4x4,která není prťavá jako transportéry.
Teď klady:v terénu to je fakt tank,nejde neprojet,řízení lehký, posilovač lepší než v transitu kterýho jsem si pro jistotu nechal, ale na dálnici a silnici obecně je to děs.
Zápory:Ve výrobě zapoměli na to, že u nás nejde jen o to někam dojet, ale hlavně dojet tam i pohodlně.Odhlučnění kabiny jsem si musel dodělat sám, to prostě není a nákladový prostor mě teprve čeká.Zámky do dveří montujou zřejmě dámy šroubovákem,protože u šest let starýho auta jsem si je musel srovnat a přišroubovat znova.
To že to hnije jsem věděl,ale že to hnije tak moc mě překvapilo.Opravy všech lemů už mám za sebou,kastle ve vnitř snad do jara vydrží.
Náhradní díly:dovážený jsou drahý jako prase.Ne drahý, předražený.To co stojí na transita 3, na gazelu stojí 6 tisíc,a to je to z POLSKA.Naštěstí jsem do teď nevěděl kolik díly v polsku stojí, jinak by mě předtím kleplo.
I přes tyto nedostatly je gazela dobrá.Teď mám největší obavy z toho, kolik vydrží celej ten hnací aparát, kterej neni zrovna levnej.3 kardanyho roury, diferák 2x a ten motor stayer o kterým ani nevim kde se vyrábí, natož jak se opravuje.A nesmim zapomenout na redukční převodovku.Ta kdyby tam nebyla,tak se taky prd stane.
Po první výměně oleje z ní vyteklo něco, co tam určitě nemělo bejt.A myslím že to jinde bude chybět.Myslím, že na zubech, ale snad se stím v Novgorodu počítalo.
V další fázi musim přidat těsnění nad všechny výpustní otvory, protože tam žádný není, ale mělo by vzhledem k těsnosti závitů.Pod autem jsou denně fleky, který by tam taky bejt neměly.
Máte-li někdo víc zkušeností jak tyto mouchy odstranit, popř. něco víte o životnosti výše uvedeného tak se podělte, budu rád.
O.