sorry to je pravda, doplňuji :
v podstatě 3-leté auto stálo s převozem 160.000 Kč, opravy motoru atd . dalších 100.000, LPG 50.000. Suma sumárum 310 - 350.000 Kč ( přesnou evidenci si nevedu ) . Úpravy vyšly na dalších 150.000 Kč. V zásadě jsem na tom ve finále ušetřil + - dalších 150-200 tis. Trochu risk, protože auto nešlo vyzkoušet, ale opravdu měl najeto velmi málo, necelých 30tis km.
Máš pravdu že GCH je offroad jako zvon, ale:
1.) já jsem ho nechtěl do terénu, nýbrž jako celoroční silniční vozidlo na převoz dětí + zdroj trakce pro zimu a tahač vozíku / kapacitu na dětské sedačky a kočárky. Neposadil bych vlastní děti nikdy do fabie a spol. .....Jeep byl v terénu za celou dobu snad 2 - 3 x. Na terénní hrátky mám jiné mazlíky :-)
2.) Selec trac je takové polořešení pohonu 4x4-opravdu tak tak na zajištění trakce na sněhu nebo mokré louce, žádný velký výkvět vědy a techniky. Kdo má GCH pro terénní hrátky, tak vsázím dolar proti knoflíku že se systémem Quadra trac.....