Já doufám že vydrží. Snažím se ke každému auto i když mi nepatří chovat maximálně obezřetně, po nahození ho nechat pár sekund srovnat tlak, dochlazuju turbo, v nerovnostech parkuju ručku+kvalt, tak doufám že mně nezklame. Když pominu variantu že se motor může kdykoliv náhodně potkat a žral olej, což se už neprojevilo a úbytek je doslova zanedbatelný - zřejmně jsem ho těch 5000km pěkně zaběhal, tak jinak to není špatné.
Jsou lepší motory, Japonci co mají variabilní i výfukovou vačku, a kolikrát obdobné výkony umí i atmosfericky, ale zase pak narážím na cenu servisu, nezajímavou výbavu nebo nezajímavé zpracování..
Oproti 20V Turbo se kterým jsem jezdil stejně - převážně město, nějaké okresky a občas dálnice - jsem si polepšil minimálně se spotřebou z 10.7L na 8.5L, ale dost možná to bylo i hydroautomatem v předchozím případě.