Děkuji :-) přiznám se, že nejsem moc dobrý fotograf, a vždycky když mně napadne auto nějak fotit, tak to bývá ve špatnou dobu kdy mám u sebe jen mobil :). Recenzi bych zvládl skoro i delší, měřil jsem pružnost na více převodech, rád píšu, bohužel teď není tolik času - tak jí třeba někdy doplním.
Jinak motor má po výměně modernizovaný napínák, a 1.8 TSI na to netrpí tak intenzivně jako 1.2 TSI. Škoda měnila celý shortmotor včetně rozvodové sady. Ten zvuk jde po hledání fonendoskopem v podobě šroubováku od vysokotlaké benzinové pumpy po pravé straně vedle větve pro vstřikovače. Tlak v něm vytváří hranatá vačka, která když se pootočí, tak klepne do pístku a tam vzniká ten zvuk.
Není to nic tak hrozného, v tom autě je opravdu takové ticho že se lidi ptají, jestli tam není Start/Stop systém. Člověk musí vypnout veškeré zdroje hluku včetně klimatizace, a být na tichém místě aby vůbec registroval někde v pozadí jemné cvakání - protože i zvuk projíždějícího auta vedle ho přeruší.