Podle mě je automat a 4x4 nejvhodnější kombinace na běžný ježdění. Z principu se to nijak nevylučuje, ba naopak si to ve většině případů bere z obou to nejlepší. Třeba takový rozjetí na semaforech. S oběma rukama na volantu na oranžovou sundám nohu z brzdy, na zelenou sešlápnu plyn a jsem pryč. Jak rychle záleží jen na to, jak moc šlápnu na ten plyn, ale vím, že mi to nikdy nechcípne (to zajistí automat) a že nebudu ani trochu hrabat a kvílet gumama jako zamindrákovanej teenager (to zajistí 4x4). Jedinou cenou za to je asi mírně vyšší spotřeba. Jinak při 130 km/h točí na 6-ku 2450 ot/min. Vyšší výkon se hodí vždycky, ale vyloženě líný to auto určitě není. A DSG rozhodně neřadí jako o život, ba si myslím že na D řadí míň než by člověk řadil manuálně. Prostě se snaží držet otáčky co nejníž a na prudký sešlápnutí reaguje podřazením o 2 stupně. Kdežto na S tam většinou o ty 2 stupně níž pořád má a je tak vždycky připravená vystřelit.