Vrzání v interiéru
Ahoj, s tím vrzáním v interiéru (Palubní deska) s tebou musím souhlasit. Mám obdobné problémy, vidím, že máš sedana a tedy v podstatě auto vyráběné po faceliftu. Mám na tebe několik dotazů:
- U mě z zdrojem pazvuku kryt nad kapličkou přístrojů, jedná se zejmena na kostkách a při specifických podmínkách motoru (Motor kolem 2000ot a zrychlování) můžeš vyzkoušet až pojedeš a uslyšíš vrzání přidržet ten kryt, zda to dělá u FL verze také on
- Druhým zdrojem byl display rádia (mám serii 400) vyřešeno v rámci garance dodáním izolačního materiálu a v pořádku - co tam máš za radio
- Posledním zdrojem povrznutí, ale to od kolena spolujezdce, je plast na středovém tunelu. Mám výbavu Enjoy (stříbrný tvrdý plast), ty máš odhaduji Cosmo a tam je trochu jiný plast, nemůžeš zkusit, jestli zdrojem vrzání není ten středový tunel. Na Autosalonu mi připadalo, že ten plast v Cosmo je měkký a tedy by neměl tolik vrzat.
Na bráchově Astře (Téměř identická jen o půl roku starší a silnější 1,4T) vrzal chrastil pás u řidiče
Veškeré pazvuky se ozývají na kostkách. Díky za reakci