Já mluvil o tom silnějším dCi, srovnávám základ se základem (66 kW dci vs 1,6 16V a TCe a vs 79 kW dCi) a tam se převevším po naložení ten rozdíl v Nm projevil a i při běžné jízdě bylo dCi dynamičtějším společníkem. Hodnoty maximály a zrychlení 0-100 jou bezpředmětná čísla, tam rozhoduje často řidič, směr větru a délka klesání ;-) Já jsem oba ty motory jel, sice ne v Dokkeru, ale v Meganu/Fluenci a taky je pravda, že ta 1,2 TCe byla docela syrová (1,5 dCi ale taky byla čerstvá předváděčka, navíc Fluence bude o něco těžší) a 1,5 dCi prostě byla pružnější, dynamičtější... a taky hlučnější. Tím nijak nekrituzuju volbu woodyho či motor 1,2 TCe, ačkoliv ve slabší 85 kW verzi je přecejen přiškrcenější.