No, jsem přesvědčenej, že nehnul. Rozdíl v krouťáku je jenom 10 Nm (200 vs. 190), jen to dCi ho má o kousek (250 otáček) níže. Kdybys srovnával s 1.6 atmo, tak jasně, ale u TCe máš max.krouťák už ve 2.000 a ne ve 4.000 jako u atmosféry. I ten silnější diesel je dělanej na klid a úsporu paliva. Rozdíl v dynamice 1.2 TCe a 1.5 dCi 66 kW se nedá okecat ani s poukazem na "papírové" hodnoty. Ve zrychlení i v maximálce hraje TCe jinou ligu, pružnost je dost dobrá, takže zbývá otázka spotřeby, kde dCi na tom bude jistě lépe. 5-kvalt u TCe má do ideálu daleko, takže většinou se s tím jezdí podobně jako s nafťákem, jenže máš možnost s TCe přiměřeným podřazováním opravdu zajímavě "odpálit", u dCi to je bez šance. Mně šlo opravdu hlavně o to,abych nemusel být trpným pozorovatelem provozu a už mám dostatečně vyzkoušený, že s TCe jím být nemusím. Ostatně tady ho chválí i Rasťo. A soudím podle výsledné spotřeby, že se s ním zrovna nemazlil.
;-) [odkaz]