Pri cteni samozrejme z kazde vety vykukuje nadseni majitele z noveho auta a nadrzovani. Ale to uz je tady takovy folklor :-)
Na druhou stranu u auta za cca 350k se zakladni motorizaci a v zakladni vybave je na tom konkurence opravu vesmes hur. Osobne jsem si konkurenci prosel a zatimco exterier ma par aut povedenejsi, tak v interieru Golf proste vede. Materialy, mozna konzervativni, ale kazdopadne elegantni interier, vybava - zkuste si v te cene porovnat a budete tocit klimou rucne a teplotu odhadovat, v 30 albech s MP3 se na jednoradkovych displejich nezorientujete a naopak ziskate stribrenkou natrene hogofogo plasty, "moderni" kokpity s 60 tlacitky jako v Boeingu, zastarale barevne podsvetleni nebo z hodinek vymontovany displej. U VW kdyz uz nic, tak na to maji designera s evropskym citem pro pro tvary a plochy. Stejne tak zakladni motor je sice papirove slaby, ale prijemny na bezne jezdeni, protoze prvni reakce na zmenu situace pred vozem neni sahnout na klacek a podradit, ale jen slapnout na pedal. To, ze pak uz to (ne)funguje podobne jako u konkurence rvouci v otackach je uz jina No nic, tak at jezdi a nezlobi.