Odpoved na tu tvoji reakci ma tyto casti:
1) Pokud nejste schopni rozlisit mezi bazarovym kovbojem, ofiko dealer kovbojem a soukroma ruka kovbojem, tak me to velmi mrzi, ale je to vyrazne fauxpas na vasi strane, nikoliv na me. Mezi nakupem v bazaru, primo z rukou majitele a nakupem od ofiko prodejce sou doslova nebetycne rozdily a jelikoz sem zazil vsechny tyto formy nakupu a defakto i prodeje, vim o cem je rec. Tvarit se ze nejsou je ignorace a arogance.
2) Pokud ti jde o nalepku kovboj, co kupuje ojety kary, tak tahle nalepka mi vubec neva. Ani v nejmensim. Nemam s tim problem a nikdy sem o novem voze nepremyslel a vubec to nemam v planu.
3) Co se tyce meho vyberu aut - ja myslim, ze si z nej mohl pochopit, ze me z evropske produkce zajima pouze velice uzky okruh modelu, da se rict ze doslova casto i jediny model od jedne evropske znacky.A ty evropske znacky nesou nazev Bmw, Jaguar,Mercedes,RR a Bentley. Tim jejich vycet mimo sportovni vozy konci. Zbytek me vubec nezajima. A ano - pokud evropa neco zajimaveho udelala, vetsinou je to par let az desitek let stare a ano vetsinou je to vyssi nebo dokonce ta nejvyssi trida. Ostatni evropska produkce me nikdy nezajimala a nenachazim v ni nic zajimaveho.
Me predevsim zajima vzdy design, motory, vykon, dale pak vybava, interier, historie a tradice.
A ne vse nove je dobre. To treba plati o aktualni evropske nabiazce Cadillacu - 2,0 T R4 me opravdu nezajima.
Stejne tak me nezajima diesel, suv, kabriolety.
K uspokojeni potreb daneho jedince zalezi na tom, zda se jedinec potrebuje prepravit z A do B nebo zda nakupuje srdcem, potreby sou mu sumak a vybira si co se mu libi, co mu imponuje bez ohledu na objem kufru, spotrebu atd.
A ja si auta na z A do B nekupuju.Proto nekupuju oktavky, passaty, focusy a mondea a dalsi prepravniky potreb.