No těch Silverlinu bylo vyrobeno poměrně dost, ale pravda, že už skoro nejsou. S těmi polepy máš pravdu, právě si nad tím lámu hlavu, protože na jednom blatníku je drobný škrábaneček a přelakování by znamenalo problém s nápisem Silver-line
:-| Ale zase pořád by se podle mě dalo nechat vytisknout podle vzoru tuhle nálepku (barevný tisk jsem nedávno řešil, když jsem chtěl na minulé auto nálepku ČSOT) proti tomu vyrobit chromovanou věc na eRko nebo třeba těsnění kolem těch bezrámových dveří...
U mě by to byl problém s půjčováním a nějak se od toho cestování nemůžu odrhnout, do práce chodím pěšky, někdy mi auto i 3 týdny stojí, přesto jsem za rok a čtvrt na novém autě ujel skoro 30t km, inu 1x Praha, 1x České Švýcarsko, 1x PL k moři, 1x východní SK, 1x Poprad, 1x Maďarsko, Grossglocker, 1x Dubrovník, 1x Wroclaw, 1x Vídeň, 2x Therme Laa, no furt něco
:-)Jinak souhlas s tím, co píšeš výše, nechal bych to v původní verzi, tohle auto není pro jízdní zážitky a ani v Rapidu či Garde to nebylo tak strhující sportovní zážitek aby to za to stálo
:-)Jinak třeba tohle se ještě cenově dá, jen je otázkou, co na tom je originální a jestli fotky nelžou:
[odkaz]Ale zase třeba tohle docela šílená palba:
[odkaz] 8-sA hele, tady máš tu cedulku, co bys rád:
[odkaz]