< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání
Já nepsal "odrbat", nýbrž "zlevnit". Příklad. Kdyby byly pořád limity E2, tak se výrobci komponent mohou soustředit pouze na zvyšování efektivity. Jenže s rostoucími nároky na hodnotu emisí a doby, po kterou musí být motory schopny je plnit se budget musí rodzělit spíše do položek jako odolnost a ekologie. Tedy, to co by při neregulovaném vývoji vedlo ke zvýšení efektivity je "sežráno" snahou docílit jiných vlastností, které navíc efektivitu potlačují.
Zjednodušení o nižší spotřebě je značně zavádějící, neboť se hodnotí průměrné CO2 celé značky. Nadto výsledná hodnota nemusí mít vůbec nic společného se zlepšenou efektivitou samotného motoru, ale spíš s efektivitou auta a pohonného ústrojí jako celku...