Moc děkuju za pochvalu. S korozí máš samozřejmě pravdu, oba zadní lemy jsou už opravované a i tak to leze ven přes lak. Lemy byly bohužel chytlé už při koupi. Naštěstí jsem nechal nastříkat podvozek, který byl ve skvělém stavu, společně s prahy, které by trpět také mohly.
Pokud jde o motory, doporučuju minimálně 1,5 který jede obstojně, moji 1,8 nebo 1,6 po faceliftu - ten má 74kw, nežere tak moc a mojí 1,8 docela šlape na paty. Vrcholný 2,0 je samozřejmě největší střela ale na bazarech je celkem zřídka k vidění a když, tak hrozné stavy. Určitě se vyhni dieslům a 1,3 55kw taková auta budou velmi líná a v případě dieslů poruchová.
Dej si pozor na místa kolem uložení tlumičů v předu, pod kapotou je celkem málo místa, a koroze se dá snadno přehlédnout, vzadu má tendenci hnít přímo talířek na uložení tlumičů a nový je celkem palba, dostává se k němu ale celkem těžko, musíš odpojit plasty v kufru.
Každopádně přeju, ať ti do ruk padne nějaký zachovalý kousek a pak mnoho spokojených km ;-)