Covenant
Viz 13:09
Tady se přímo nesrovnává odlišný princip řešení "samosvoru", ale dva celky s celkově odlišným charakterem. Zatímco Cupra je v běžné (uživatelsky přívětivější) verzi (viz i nastavení "samosvoru" s preferencí netahat za volant), tak MRS je tu v ultimativnější verzi s výmluvným označením CUP. Seat nabízí ultimativně zaměřenou verzi až/jen u Cupry Sub8.
Proto se nelze u MRSC divit celkově ultimativnějšímu/na hraně zábavnějšímu, ale zároveň uživatelsky méně přívětivějšímu naladění MRSC. Viz test, kde se kromě zábavnosti (zejména) na limitu MRSC mluví také o výraznějším tahání za volant na výjezdech ze zatáček, nebo o tom, že si chce jeden z nich na zpáteční cestě odpočinout od uskákaného MRSC.
Představ si ale, jak by dopadlo v mnohém logičtější srovnání základního MRS (NO CUP) se základní Cuprou, která má (přitom pořád přes výrazně nižší cenu) výhodu jak v "samosvoru", tak v adaptivním podvozku, větším výkonu i menší váze. Vsadím se, že by z tohoto souboje vyšel MRS se sklopenýma ušima. ;-)