S tím souhlasím, dnešní auta jsou mnohem háklivější a poruchovější než kdysi a mezi značkami se to vyrovnává. Viz. velké problémy VW koncernu s motory TSI a nebo menší s TDI. U mého bývalého GTI se také za ty roky již měnila vodní pumpa, palivové čerpadlo a čtyři vstřiky (ale ty asi jen proto, že troubelíni ve Znojmě vyměnili preventivně a mysleli že to delší startování to spraví, nakonec to bylo palivové čerpadlo). Povrzávající výplně jsou i v Golfu (v GTI mě to trochu štvalo při ceně auta). Také spojka po 90.000 km není v nejlepší kondici a v zimě povrzávající DCC tlumiče taky nic moc. U MRS s tím tak nějak počítám, že díky tvrdému podvozku to bude vrzat o něco rychleji >:-[] >:-[]
P.S. v novém Speedu bude test HotHatchů a v příštím srovnávačka GTI VII Perf. a Megane R.S. 265 Cup ;-)