U tohohle auta se neříká tuhost karosérie, ale měkkost. Nic takovýho jako "tuhost" nemá. >:D
Ale jo, všelijaký vrzání se na nerovnostech ozývá prakticky pořád. Ono to asi ani jinak nejde. Karosérie se kroutí a všechny spoje a plasty si přitom zpívají. No, zas tak hrozný to není. ;-) Kdo si půjčuje moje auto, je vždycky překvapenej nejdřív kroucením, jakýkoliv pazvuky a skřípání jsou až na druhým místě.
Nevím nakolik by prospěla vepředu rozpěrka, rozhodně pomůže seštelovat si zámek a dorazy víka kufru tak, aby se s ním při zavírání muselo trochu bouchnout a držel pevně.
Před 2ma lety, když jsem to udělal, přišlo mi to jako zázrak, jak se karosérie najednou začala chovat líp. A doteď se mi to ani nepovolilo.
Jinak na francouzskou automobilovou techniku se obecně hodně nadává, ale ta 206ka žádná tragédie není. Jo, ta náprava mě trochu dostala, to musím uznat. Ale jinak mi to auto připadá docela dobře postavený. :-)