< původní příspěvek < Re: Ronault EKO - 4 státy na jednu nádrž - Závěr
woody: A ve Vitaře byl úsporný Renaultí motor >:-[]
Asi chápu, co tím myslíš. Podobně jsme vedli diskuzi s "ja prvni 123" na testování faceliftu Superbu. Platí, že výkonu nikdy není dost, to asi pravda je, ale zase při určitém způsobu využití auta už někdy takto vysoký výkon ztrácí smysl. Samozřejmě, někdo je rád rychlý v přímce na dálnici, ale při dnešních policejních Superbech to je o hubu a v dnešním provozu a v klidu to auto bere pak více. V podstatě na takový Passat využívaný při dlouhých dálničních štrekách postačující bude 2,0 TDI 103 kW. Já bych taky někdy uvítal 2,0 dCi, ale zase za tu o litr větší spotřebu... i tak s 96 kW není problém s bezpečným předjížděním...