Já jsem taky zásadně proti elektronickým cinkrlátkům a foukaným chudákům (jako je např. BMW M3, M4 a jim podobní), ale tohle opravdu není auto, které stojí na opačné straně dobra. Stroj pro řidiče? To sotva, téměř nulová sofistikovanost, špatná trakce, velká hmotnost a u většiny tupé řízení. Když se budu chtít podívat po opravdových ryzích řidičských autech, tak prostě Evropa nemá, neměla a nebude mít konkurenci. Ferrari 458 Italia, 458 Speciale, Porsche 911 GT3, McLaren 650S, Aston Martin Vanquish, v nižší cenové relaci Lotus Exige S, Porsche Cayman, Jaguar F-Type a tuny dalších - tohle všechno jsou stroje určené k vychutnávání kakafonie zvuků, vyjímečného řízení, vyváženosti a agility. Orchestr je pro mě zpívání a vytí V8 v 458, V10 v Huracánu nebo V12 v V12 Vantage S, nikoliv poněkud oposlouchaná americká V8, která zní po chvíli jednolitě. Dobrá mašina pro naduté svalovce (kteří jsou za volantem těhlech aut nejčastěji vidět) na machrování někde na bulváru v LA, ale nikdy ne na okruh. Tohle auto nikdy nebude řidičský nástroj, jen spousta udušených koní pod kapotou a rozevlátost, podobně jako to předvedl Shelby GT500 nebo Camaro ZL1...já dokážu pochopit existenci muscle aut, ale nikdy nebude platit, že je to nástroj pro řidiče. Je to brutalita a pravěk, hlavně auta na show off.